מי הניח בצל בפודיום של נשיא ארה"ב וגרם לו לבכות באמצע נאום?

    ישראל פריי No Comments on מי הניח בצל בפודיום של נשיא ארה"ב וגרם לו לבכות באמצע נאום?
    21:05
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on אלוף במיל' רון-טל נגד דברי גלנט: "זה מחליש אותנו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חלק לא מבוטל בהצלחתו של ברק אובמה לכבוש את נשיאות ארה"ב נעוץ באופי האנושי טוב המזג שניחן בו. אובמה מנהל יחסים בין אישיים מעולה עם סביבתו, והצליח ללכוד את לב ההמונים בהתנהגותו הרגישה, האנושית והמצחיקה.

    אך גם לקראת סיום קדנציה שנייה בבית הלבן, הצליח אובמה השבוע להפתיע את האמריקאים, כשבמהלך נאום החלו עיניו לזלוג דמעות. היה זה בעת שדיבר על ילדים שנהרגים בגלל הדבקות האמריקאית בתיקון השני לחוקה האמריקאית, המעגן את זכותו של כל אדם לשאת נשק.

    סוגיית נשיאת הנשק בארה"ב הפכה בשנים האחרונות לאחת המדוברות והחשובות, בעקבות מקרים קשים. אובמה דוגל במדיניות של החמרת הפיקוח על כלי נשק בארה"ב כדי למנוע מקרי טבח.

    בעוד צופים רבים התרשמו מהרגש המתפרץ של נשיאם, מתנגדיו בימין הגיבו בציניות מוחלטת. עיתונאית ברשת "פוקס" אמרה כי היא הייתה "מחפשת בפודיום בצל נא או דמעות לא-עוד", ואח"כ העלתה את האפשרות שהנשיא מתמודד על פרס בתחום המשחק.

    כצפוי, ברשתות החברתיות הביקורת הפכה ליצירתית פי כמה, והועלו שלל מדריכים והסברים המסבירים כיצד ניתן לתזמן דמעות. ה"דעה הרווחת" בקרב הגולשים היא כי הנשיא מרח גז מדמיע מתחת לציפורניו, שהועבר לעיניים על ידי נגיעה שלו בלחיים, מספר שניות לפני שהופיעו הדמעות…



    0 תגובות